Компанія «Електроточка» реалізує автоматичні вимикачі А 3134, які призначені для проведення струму в нормальному режимі і відключення струму при перевантаженнях і коротких замиканнях, нечастому оперативному перемиканні електричних ланцюгів, а також для захисту електричних ланцюгів при зниженні напруги до неприпустимого значення. Штурмова гвинтівка А-3100 складається з наступних основних компонентів: кожух, комутаційний пристрій, дугові камери пожежогасіння, максимальний випуск струму, механізм управління і хомути для з'єднання зовнішніх проводів. Кожух виконаний з пластика і складається з основи, на яку кріпляться всі деталі верстата, і кришки, прикрученої до основи. Комутаційний пристрій складається з рухомих і нерухомих контактів. Власники рухомих контактів з'єднані між собою ізольованою траверсою, з'єднаної з механізмом управління. Комутаційні контакти виготовляються зі спеціальних складів на основі срібла, отриманих методом металокераміки. Вони не зварюються і стабільно працюють без догляду. Розпилювати і зачищати контакти не рекомендується навіть в тих випадках, коли їх поверхня стає нерівною, з набуханнями срібла. Необхідно стежити тільки за товщиною металокерамічного шару і виходом з ладу контактів. Якщо товщина шару або провал стає менше 0, 5 мм, машина не підходить для подальшої роботи. Дугово-вогнегасні камери розташовуються над контактами кожного полюса і працюють за принципом деіонізації і дроблення дуги сталевими пластинами.
Декоуплери підлаштовуються під певний струм спрацьовування на заводі, після чого герметизуються; вони не регулюються в експлуатації. Механізм управління автоматом забезпечує миттєве замикання і відкриття контактів, що не залежить від швидкості руху рукоятки при ручному включенні, а також миттєвого відкриття контактів з їх відчепленням від рукоятки при відключенні відключення від відключення відключення максимального струму. Так як контакти замикаються кожухом, то на комутаційне положення машини вказує положення рукоятки: в включеному положенні він займає крайнє верхнє положення, в роз'єднаному положенні - крайнє нижнє, а в роз'єднаному положенні - проміжне. Після спрацьовування теплового реле машину можна включати тільки тоді, коли біметалічна пластина декуплера настільки охолоне, що звільнить поїздку випускача. Час охолодження теплового елемента не перевищує: для штурмових гвинтівок А-3160 і А-3110 - 1 хв, А-3120-2, 5 хв, А-3130 - 3 хв.
|
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.